Pokud chcete prodávat zboží, musíte si k tomu pronajmout prostory pro prodejnu nebo mít někde sklad alespoň pro svůj e-shop. Nejinak to funguje i v ohledu prezentace svých služeb, ke kterému poslouží kvalitní webhosting (tedy vlastně pronájem místa na nějakém serveru). Na výběr máte z desítek a stovek různých firem, ceny se pohybují od desetikorun měsíčně až po vyšší tisíce. K dispozici existují i freehostingy, ale jejich internetová podpora je velmi slabá až nulová a samozřejmě se na ně nemůžete jako profesionálové spolehnout. Za kvalitní služby se prostě musí zaplatit, to je premisa platící i v mnoha dalších oborech, že?
Webhosting aneb komplexní možnosti včetně emailů
Když dostanete vše v jednom balíčku, určitě bude start podnikání příjemnější. Většina webhostingů počítá s tím, že vám zřídí emailové schránky a zabezpečí i posílání a příjem pošty, stejně tak se zaměří i na poskytování kvalitní technické podpory – což je dnes samozřejmost, v opačném případě by se klient mohl prakticky okamžitě přesunout jinam.
Webhosting má samozřejmě výhody i nevýhody, předností je obvykle nízká cena za služby, které byste si museli zajistit jiným způsobem (tedy provozovat nákladně vlastní server), ovšem pokud bude server poskytovatele přehlcený, poznáte to skoro okamžitě a provoz bude v některých momentech omezený.